Kwaliteit optimale prijs/kwaliteit verhouding
Deskundig kundig, veel ervaring, goed opgeleid
Betrouwbaar nakomen van afspraken
Integer geen belangenverstrengeling, correcte afrekeningen
Resultaatgericht leveren wat afgesproken is binnen de gestelde termijnen
Klantfocus in de huid van de klant kruipen, belangen van de klant dienen
Oplossingen denken in kansen, oplossingen aandragen
Efficiënt no-nonsense aanpak, doelgerichte werkwijze
Transparant voortgangsrapportage/actielijsten, duidelijke taakverdeling
Maatwerk aanpak passend bij de klant en in overleg
Pro-actief risico’s identificeren en communiceren, kansen zien, niet afwachten
Ontzorgen volledig beheer KAM/QEHS dossier
Verbeteren medewerkers coachen naar hogere (beheers) niveaus
Sparren coaching en advies directie en staf
Projectleiding coördinatie en aansturen van mensen
Conformiteit zorgen dat blijvend aan de eisen wordt voldaan
Systematiseren borgen van werkwijzen in de organisatie
Meetbaarheid prestaties inzichtelijk maken, rapportage structuren