KERNWAARDEN

Geplaatst op door

 

Kwaliteit                  optimale prijs/kwaliteit verhouding

Deskundig               kundig, veel ervaring, goed opgeleid

Betrouwbaar           nakomen van afspraken

Integer                     geen belangenverstrengeling, correcte afrekeningen

Resultaatgericht     leveren wat afgesproken is binnen de gestelde termijnen

Klantfocus              in de huid van de klant kruipen, belangen van de klant dienen

Oplossingen           denken in kansen, oplossingen aandragen

Efficiënt                   no-nonsense aanpak, doelgerichte werkwijze

Transparant            voortgangsrapportage/actielijsten, duidelijke taakverdeling

Maatwerk                aanpak passend bij de klant en in overleg

Pro-actief                risico’s identificeren en communiceren, kansen zien, niet afwachten

Ontzorgen               volledig beheer KAM/QEHS dossier

Verbeteren              medewerkers coachen naar hogere (beheers) niveaus

Sparren                   coaching en advies directie en staf

Projectleiding         coördinatie en aansturen van mensen

Conformiteit           zorgen dat blijvend aan de eisen wordt voldaan

Systematiseren      borgen van werkwijzen in de organisatie

Meetbaarheid          prestaties inzichtelijk maken, rapportage structuren